duminică, 2 ianuarie 2011

NU SUNT UN OM SINGURATIC...

        Mesajele transmise-pe telefonul fix sau mobil(sms-uri)-de Craciun si Anul Nou mi-au lasat placuta impresie a unui om care inca nu este singuratic in lumea aceasta pamanteana,parasit,mi-au dat taria si puterea sa-mi continui lupta pe frontul vietii vremelnice.
         Am selectat  dintre mesajele scrise pe cele mai frumoase,scrise pe o cadenta,pe care le voi reda asa cum au fost trimise.
         "Pe la geamuri cad stelute iar pe foc sunt sarmalute,bradul e la locul lui,mosul e la treaba lui,sa ne fie noua bine,iaca si Craciunul vine.Sarbatori Fericite!(M.T).
         "Cand clopotele vor suna vestind ca anul s-a sfarsit.Prin crengi de brad si fulgi.Eu va urez  din partea mea:-Un an nou fericit!"Atunci luminile s-aprind.Si micul clopot de argint.Cu clinchet viu va rasuna.Soptindu-ti bland din partea mea:La multi ani!"(A.M).
           Spunea cineva ca romanul s-a nascut poet.Eu imi fac o datorie sa spun un "Multumesc din inima"tuturor care,de sarbatorile de iarna,m-au facut sa nu ma simt un om singuratic,in lumea aceasta mare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu